Hemmestaskolan, klass 5:B genom åren !

Hej !

Saknar er i klassen så himla mycket :'(


I Ettan så kul vi hade :D

Elin                             Isabella               
Den lilla gulliga         Den fina tjejen    
tjejen Elin som         som hjälpt mig     
alltid hjälpte alla      genom mycket    
och var den viga       i livet hon är      
sportiga tjejen         stark person i     
vi all gilla mest !      mitt liv just nu !

 


Saga                           Sarah
Jag du, du är                   Jag minns när du
vännen jag levt            operera dig och alla
med längst och               mobba dig för hur du
minns när du filma        prata medans nu är du
mig på konstgräset        jätte fin och helt underbar
när David red på min        finns hos mig livet ut !
rygg, MIN MAGE FLADDRAR


Vendela                               Sara                                     
Haha dagen när         Bästisar är vi och var           
när vi dansa på             på mellanstadiet.            
studsmattan och fotta   Dagar med dig har                      
en massa och när         vart bland dom bästa för   
vi lekte med katterna   mig du är en vän som har      
i det där huset !           vart med om mina               
Alltid lika kul att vara    dåliga sidor och mina
med dig Wellan !          bästa, BFF !

Tove

Stella

I börjar var jag så avis             Träffar inte dig så mycket
på dig för du var så snygg            men har jätte kul
nu är det ännu snyggare              när vi väl är med             
och sötare så man inte                        varan !
kan beskriva dig.
så lämna inte mig !






Ni tjejer är allt för mig och er killar går inte att beskriva ni är bara bäst !
Nån dag lyser solen så vi ses alla helt plötsligt.
Ska leva tills vi alla ses igen tillsammans.
Har dom bästa minnena i livet p.g.a er !
Men nu är vi splittrade och Saga har till och med byt skola.
Dagarna blir längre och gråare när vi inte är med varan så tack för ni läste de här och lämna gärna en komentar!


Kommentarer
Postat av: Issa <3

Jätte fint skrivet Julia!

Jag är fan tårögd <3

Jag saknar verkligen femman och det tror jag alla gör!!! <33333

2010-09-18 @ 07:53:02
URL: http://bellabruneten.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan bara hålla med issa !<3

2010-09-18 @ 10:23:17
Postat av: Saga

Håller med Issa där uppe... Blir tårögt jag också, känns som om jag kommer bryta ihop när som... Fyfan...

Vi måste fixa en träff med hela gammla 5B, och om någon inte kan komma just DÅ, så får vi bestämma ett helt annat jävla datum då ALLA kan komma (förutom dom som inte vill förståss...), men vafan, det måste ju gå och fixa! Vill värkligen ha den möjligheten igen att kunna krama den jag vill :/

Fuck.. NUUU börjar jag gråta... Måste sluta skriva innan jag bryter ihop HELT..

2010-09-18 @ 10:48:23
URL: http://heffli.blogg.se/
Postat av: SAGA

fan vad jag saknar våran familj..

Även om jag inte gick i klassen så är fan Hela femman som ett stort jävla team!



Fucking tårar, KÄRLEK !

2010-09-18 @ 17:04:24
Postat av: Torbjörn

hej

2010-09-28 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0