Tränare för en dag !

Hej mina söta läsare !

Idag efter skolan så följde jag med Elin hem som vanligt.
Vi städa chincilla buren en stund också.
Jag och Elin var med Malin (lilla syster till Elin) och då så ville hon leka typ nått med prinsessor och det var faktiskt inte så tråkigt.
Jag och Elin larva oss mest men Malin var inte direkt helt seriös.
Efter vi roat oss med Malin så åt vi lite och sen följde med Malin till innebandy tränningen.
När vi var framme så insåg vi att bara 7 tjejer kommit och inga trännare så jag och Elin var trännare till tjejerna.
Först körde vi lite innebandy match sen nåra skott övningar och passa på med nåra lekar.
Nåra tyckte det var jätte kul och typ 2 st tyckte lite sådär om att vi var trännare men alltid nått.
Vi var trännare i ungefär 1 timme och sen gick jag hem.
Nu sitter jag här och bloggar och kollar på family guy.


Silva ♥



Några fina blommor jag fotta medans vi städa chinchilla buren.


Elin !

Jag

En basket korg.

Puss & Kram Julia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0