Teori provet

Hejsan !

Idag har jag bara sovit till 9 för mina katter kom och väckte mig -.-
Men det var bara bra för jag behövde plugga lite till hästprovet som var idag.
Vid 11 sen så åkte vi till stallet.
I stallet så mötte jag Sara och Louise.
Vi prata lite men sen gick vi upp till teorin.
Som sagt vi skulle ha prov och det gick faktiskt ganska bra.
Vi fick också önska hästar till nästa gång och jag önskade Basil och Casper ^^
Efter ridningen åkte jag med mamma till djuraffärn och köpte katt leksaker och koppel ;)

Sen när vi var klara gick jag till Sara med min data :D
Hemma hos Sara så titta vi på TV,var inne på datan och hade kul såklart.
Vi åt lite kakor också med kladkakesmak ! MUMS
Efter tag så fråga Sara om jag kunde sova här och JAVISST !
Senare kom mamma och hämta mig och Sara hägde på.
Hemma hos mig så packa jag och åt middag sen gick jag och Sara hem till henne igen.
När vi var framme så titta vi på Melodifestivalen ;)
Som tur van Pernila och Jessica ! :D
Efter vi kollat så dansa vi lite och nu lyssnar vi på musik och är inne på varsin data.



Kakorna !

Puss & Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0