Stallet med Ulrika ! ♥

Heej !♥

Nu har jag precis kommit hem från mormor och morfar.
Jag var där och firade min kusins mamma.
Vi åt Tacos och en massa godis och festis.

Sen idag var istallet som jag alltid är på lördagar.
Fast idag fick Ulrika följa med och henne träffa jag sist i oktober så det var kul att se henne igen.
Jag fick rida Basil igen och vi hade voltarbete.
Det var väldigt enkelt på ridlektionen och jag lärde mig en hel del :)
Efter ridningen så åkte Ulrika med mig hem och då var vi ute med katterna.
Lakrits var väldigt glad att få gå ut, han på lekte i snön och kolla efter fåglar.
Sen gick jag och Ulrika till min skola för hon ville se den.
När vi sen kommit in satte vi oss i soffan och kolla lite på TV.
Efter en stund kom hennes pappa och hämta henne så jag sa hejdå och sen börja fixa mig till mormor och morfar.




Puss & Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0