Sittlift

Halloj !

Idag har det vart en rätt så kul dag faktiskt fast det tråkigaste var vädret.
Vädret var väldigt dimmigt och målningt men snön var helt okej.
Åkte också bara skidor för jag ska till Trysil på torsdag och då måste jag kunna åka rent.
Det gick till och med väldigt bra att åka så jag passa på att ta sittliften som jag är rädd för.
Jag tyckte sittliften inte var så dum endå.
Men sen när vi var uppe så åkte alla hem och vila och åt lunch och vi åt våfflor.
Det var super gott.
Efter vi ätit stanna jag hemma i stugan resten av dan tills fram mot kvällen då jag, min syster,Jennifer och Henrik bestämde oss för att ha ett snowboards race.
Det var jätte kul man åkte jätte fort verkligen.
Efter vi åkt ett tag sen så åkte vi hem och nu bloggar jag och kollar på natt på museet 2.





Puss & Kram Julia

 


Kommentarer
Postat av: wille

så du bara vet sittlyften mobbar mig

2010-04-02 @ 20:18:38
URL: http://lol
Postat av: Julia

haha okej !! stackars dig

2010-04-02 @ 21:18:40
URL: http://bloommaan.blogg.se/
Postat av: stella

Hej julia hoppas du har de bra i fjällen

kramisar stella

2010-04-03 @ 13:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0