Nelli Bäst

Hejhej !

Idag i skolan så hade vi extra lång idrott för andra klassen var borta så vi fick deras idrottslektion.
Det var jätte kul med extra lång idrott.
Sen efter skolan så fråga Nelli mig om jag ville komma hem till henne och såklart ville jag det.
Vi tog skolbussen men när vi åkte så blev den försenad.
Så vi kom hem lite senare :(
Jag och Nelli satt vi datan mest och spelade också lite TV spel xD
Efter jag vart med Nelli så sjutsa hennes pappa hem mig och nu sitter jag och hungrar i hjäl mig.
Så ska äta !


Nelli <3

TV spelet xD

Puss & Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Nelli Bäst

Gud som jag såg ut

Inte så fint va?

Konstig min !!!!!!!!

PUSS OCH KRAM /// NELLI BÄST <33333

2010-03-17 @ 06:22:45
URL: http://issanellisagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0