LÄXOR LÄXOR BARA MERA LÄXOR -.-'

Hejsan svejsan !  ;P

Idag i skolan så hade vi nationela prov i matte -.-'
Men det var faktiskt kul !
För det var enkelt och man fick använda mineräknare ;D
Efter det hade vi rast och på rasten så spelade jag fotbollen och vi körde 5:orna mot rubb.
5:orna van tror jag minns inte riktigt men bara som jag tror.
Nästa lektion var engelska och musik.
Sen efter lunchen så hade vi elevensval och jag har IDROTT så jag fick gå lite tidigare från maten så jag han byta om ;)
På idrotten körde vi multiboll med basket,innebandy och fotboll.
Jag lyckades göra 2 mål i basket men sen blevde inte fler mål så dom andra van med 5-2 :(
Efter skolan sen så gick jag hem till Elin och hemma hos henne så spelade vi wii och var ute och sola i nån timme ;O
Det var jätte skönt att få lite sol på sin bleka hud.
Jag blev inte direkt brun men men ;/
Sen när jag var hemma så kom mormor och lämnade en tårtbit till mig och Hanna.
Den var super god.
Efter jag ätit så gosa jag med Lakrits och sen på med datan och börja plugga IGEN ! -.-'


En väldigt gammal bild men men !

Puss & Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Tack!

Love you <3

2010-03-11 @ 20:07:59
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0