Jag är helt slut !

Hejsan svejsan !

Nu är jag tillbaks från en massa snowboard åkning.
Jag har som sagt åkt snowboard idag och det gick faktiskt jätte bra.
Vi åkte bara i stora backarna som är väldigt roliga.
När vi åkt väldigt länge så börja min energi ta slut så jag ramla hela tiden och gjorde till och med illa smalbenet :/
Så vi åkte till värdhuset och tog en cola.
Efter vi druckit och fått lite energi så var jag endå så trött så jag gick hem till stugan.
Så nu sitter jag här i stugan och kollar på TV och bloggar ^^




Puss & Kram Julia

 


Kommentarer
Postat av: Elin

SAKNAR DIG !<3

2010-03-29 @ 13:04:22
URL: http://bubblet.blogg.se/
Postat av: Rim♥

Hej det skulle vara kul om du ville vara med på tävlingen på min blogg! Det är jättelätt! Läs bara inlägget om tävling & skriv att du vill va med i en kommentar :) Tack o hej!

2010-03-29 @ 16:27:50
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0