Ingen ridning för Sara idag :(

Hejhej !

Idag så följde jag med Sara till stallet för hon ska få sätta igång Camaro för han har vart halt.
Och då när hon rider så ska helst nån vara med så jag passa på.
När vi var framme istallet så kom en tjej som heter Johanna och sa att Sara ska inte rida idag och då var det bara onödigt att åka dit så vi åkte hem efter en timme typ.
På hem vägen så skulle hennes föräldrar handla på Expert och ICA så jag och Sara följde med.
Sen på expert så hitta Sara en Ipod som hon ville ha men det fick hon inte !
När dom handlat åkte vi hem och då kolla vi lite på TV sen så övade jag min balans på en balansbräda.
Jag stog där i 30 min och mina ben bara värkte efter åt.
Efter ett tag senare så skulle jag hem och där hemma så köpte mamma Sushi så vi åt det och sen bada jag och titta jag på Blåsningen,Wipeout och ballar av stål ;)


Man kanske inte ser så bra men det står mitt namn på rutan som Sara skrev ♥

Sara

Puss & Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0