Fredagsmys

Hej o hå !

Idag var jag med Elin för jag hade sovit där.
Jag och Elin hade ganska tråkigt på morgonen så jag ringde mamma och fråga om vi kunde åka till gustavsbergsbadet jag och Elin.
Det gick att åka så jag och Elin börja packa.
Sen när mamma kom åkte vi till gustavsbergbadet :D
När vi var framme så bytte vi om så snabbt som möjligt så vi kunde hoppa i polen.
Vi hade jätte kul, vi åkte runt strömen,dök,åkte rusch kana och så klart bada x)
Jag har många sår p.g.a rusch kanan.
Efter vi varit på gustavsberg badet så kom mamma och hämta oss.
Vi sjutsa så klart Elin hem och sen passa mamma på att handla.
Efter vi handlat så åkte vi hem och nu har jag ätit och pluggat till ett hästprov till imorn.


Mitt godis :)

Några bilder på mig

Puss & Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0