Bowling

Hej !

Idag vakna jag ungefär vid halv nio för jag var jätte trött.
Efter jag piggnat till så gick jag upp och åt fruckost.
När jag sen ätit klart fixa jag mig och tog mig sen ut i backarna.
Jag åkte snowboard och vi åkte bara i stora backarna idag.
Det gick jätte bra men som jag skrev så fick jag ont och gick hem till stugan.
Efter vi vart i stugan ett tag så duscha jag för vi skulle bowla.
När vi sen var framme vid bowlingen så börja vi välja bowlingskor och klot.
När alla valt skor och klot så börja vi.
Jag körde med Hanna,Jenny och Mats.
Det var super kul fast jag kom näst sist xD
Efter vi sen har bowlat så gick vi hem och åt middag och nu sitter vi och kollar film.




Puss & Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Rim♥

Okej jag har skrivit in dig på listan nu <3 läs i inlägget vad du ska göra :D

2010-03-29 @ 23:14:06
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/
Postat av: Rim♥

Okej jag har skrivit in dig på listan nu <3 läs i inlägget vad du ska göra :D

2010-03-29 @ 23:14:06
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0