Aaj aaj

Hejhej !

Idag har jag varit med Elin och Saga en stund.
Vi var hemma hos mig och där så gjorde vi en massa saker.
Vi spelade Wii, klädde ut oss, var ute med katterna, åt melis och gick på promenad bara.
Det var jätte kul att gå ut med katterna och det tror jag Saga och Elin också tyckte.
När vi var ute sen på promenad så gick vi runt i kvarteret och då när jag skulle gå över gatan så lyckades jag med att halka på asfalten så jag spräckte upp byxorna, blödde på knät och tappa känseln i 2 fingertoppar.
Jag börja skrika och fatta inte vad som hänt så vi skynda oss hem till Elin och plåstra om mitt knä och jag vila lite också.
Sen så fick jag sjuts hem och åt lite och pluggat en liten stund.








Puss & Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Saga

Mupp Saga på bilden med mej ch Elli...

2010-03-22 @ 22:16:31
URL: http://heffli.blogg.se/
Postat av: wille

oooooh själv har jag haft det sådär

2010-03-23 @ 18:07:36
URL: http://lol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0