Toast

Chaaaa !

Idag har vart med Sara och vi hade väldigt kul.
Först så kolla vi på nåra saker på datan sen så kolla vi på TV och därefter gick vi ut och där hände det...ROLIGA !
Vi gick runt kvartteren och då träffa vi på Casper och Simon på cykel.
Efter ett tag sen börja dom jaga oss och det var både kul och jobbigt.
När vi sprungit enda hem till Sara så fixa vi lite och gick ut direkt sen.
Vi kolla om kring lite i vår natur och fick syn på 3 ölburkar som vi tog med oss så vi kan panta ^^
Vi gick hem med dom och sen åt vi lite och gick ut igen ! (vi är ute människor xD)
När vi vart ute ett tag så gick jag hem och åt middag och nu sitter jag här med min kära vän DATAN !

 Vi åt lite toast till lunch !
Och det var jätte gott tyckte jag ^^

Puss & Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0