Tillsammans är vi starka

Hejsan svejsan !

Idag som sagt vakna jag upp hos Elin med Saga och vi hade det jätte kul hos Elin först på morgonen så såg vi ut och fick syn på att det var en dm snö ut över hela gatan!
Jag fick en jätte chock av det här vädret för igår var det stråland sol och nästan ingen snö kvar men sen när all snö kom så blev vi så arga på den här snön så vi börja skotta och fixa sommarn tillbaks på deras trädgård ^^
Vi skotta, fixa blommor, skrubba plator och tog bort slask från uppfarten.
Det blev jätte fint och vårigt.

Efter ett sånt jobb så vila vi och senare följde med Elins pappa till Media markt i nacka forum.
När vi var framme så tog vi en runda till macdonalds och åt där.
Efter vi ätit så åkte vi vidare till Media markt.
På Media Markt så rusade vi fram till massage stolarna och datorerna.
Tyvärr blogga jag inget på Media Markt för det gick inte men massage stolarna var väldigt sköna.
Efter vi handlat det vi skulle så åkte vi hem och vila lite med en film.
När vi kollat klart så åt vi lite och sen åkte jag hem !
 
Sen när jag var hemma så åt jag middag och så hade mamma fixat en efter rätt som var fruktsallad med glass och grädde.
Den var super god !
Efter jag ätit mötte jag Elin och Saga och då cyckla vi runt lite granna tills alla skulle hem.
Nu sitter jag här och har jätte kul ! ^^



Puss & Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0