Sommar tider hej hej, sommar tider !

Hejsan !

Idag har jag vart med Elin för jag sov där och därför så blogga jag inte och det kommer nog hända varje gång jag sover över hos nån men ni få ta det lungt för jag ska blogga så mycket som jag hinner med varjedag ;)

På morgonen så spela vi lite DS tills vi vakna till.
Sen åt vi, fixa oss och senare sen kom Saga i andra klassen !
Först så  spela vi lite kubb sen ut och cyckla runt lite och sen in och vila.
När vi pustat klart och så gick vi ut och hoppa lite och klättra vi i en massa träd.
Vi var lite galna för det var sånt fint väder så vi var ute mycket men när vi tröttnat så gick vi in och kolla på bilder och senare sen så kom Sagas mamma och hämta Saga.
Efter en stund så åkte vi till Malins tränning och det var jätte kul för Elin kröp runt bland alla saker och försökte gömma sig men njaaa det gick inte så bra xD
När tränningen var slut så cykla jag hem och nu sitter jag här.



Det här är bilder från när jag och Elin satt i bilen när hennes pappa tvätta den !


 

Puss & Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0