Sara is the shiiiit ! :O

Hejhej !

Jag har fortfarande kramp i fingrarna så jag skriver bara lite granna nu om min dag !

Idag så följde jag med Sara till stallet fast först gick vi hem till henne och fick en smootie var sen åkte vi till stallet med hennes mamma.
I stallet så skulle Sara rida Camaro men hon kunde tydligen inte för nån annan ska få rida honom på tisdagar så vi gick ut och lekte i sommar vädret.
Jag älskar verkligen det här vädret, sol och varmt.
Efter vi tröttnat på att vara ute så gick vi in och då så puttsa jag Saras ridskor för dom var super leriga xD
Sen så gick vi upp och tog ett litet fik och sen åkte jag hem med Sara.
När vi var vframme gick vi ut igen i nån timme eller så.
Men sen skulle jag hem och hemma så åkte jag och mamma och köpte skor :D
Jag fick converse (stavning ?)
ROSA !
Efter vi handlat så åkte vi hem opch åt middag och nu sitter jag här fast klistrad framför datan !



Saras fika
En salt patron,kaka och två rosa refreshers.



Julias fika
En sur patron,kaka och två blå refreshers.



Saras skor

Före



Efter



Puss & Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Saga

en fråga, Vafan gjorde ni i bergshagen!? XD <3333

2010-04-14 @ 22:28:06
URL: http://sagana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0