Me love ice cream ! ♥

Hejsan !

Förlåt för att det inte blivit någon bloggning idag på dan men jag var med Hannah,Nelli och Matilda på gustavsbergsbadet !
Vi hade jätte kul där först så åkte vi rushkana och sen ut i strömen och sen vila lite i bubbel polen och sen bada vi lite över allt !
Vi bada ungefär från 11-5 :O
När vi klivit ur badet var vi små söta russin xD
Efter vi bytt om så gick jag och Matilda till bussen och sen åkte hem.
Matilda skulle igentligen sova hos mig ikväll men det blir imorn istället ^^
Ja och nu så ska jag snart äta lite glass som vi precis köpt från Glasbilen ! ♥

För er som inte vet hur det ser ut här på gustavsbergsbadet så kan jag visa några bilder som jag hittat ^^



Alla bilder hitta jag på deras hemsida

Puss & Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0