Gamla stan

Hejsan!

Idag i skolan så åkte vi direkt med bussen till Slussen för vi skulle gå runt i Gamla stan i grupper och hitta olika uppgifter.
När vi var framme i Slussen så gick vi till Stortorget och dela in oss och jag hamna i en grupp med Wille,Kai,Elin och Vendela.
Jag vart jätte nöjd med gruppen och det gick jätte bra för oss.
Vi klara alla uppgifter men när vi var framme i Stortorget igen så skulle vi gå till Medeltidmuseumet.
På museumet så fanns det många spännande saker (:
När vi gått runt och kollat så skulle vi ta bussen hem.
Hemma sen så hade jag så ont i benen så jag somna i fotöljen.
Efter jag sovit ett tag så skulle vi äta och nu sitter jag här och håller på att somna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0