Ella o Elli

Hejsan !

Idag så skulle jag vara med Matilda och hon skulle sova över men hon orka inte så det blev inget !
Så jag har bara mest vart hemma till klockan 4 då jag fick en ide att jag kunde vara med Ella (Stella) och Elli (Elin) :D
Hemma hos Elli så lekte vi kurra gömma med Malins kompis och Malin för dom ville de och vi hade inget annat för oss ;)
Det var jätte kul att leka de för det var så läääänge sen man gjorde det !
Efter jag vart med Ella och Elli så gick jag till mormor och åt och då fick jag ett meddelande av Saga och där stog det att min syster hade gjort illa handen när hon red och när hon sen kom till mormor så sa hon att den hade gått ur led :O
Men hon har väldigt ont !
Hos mormor så åt jag middag och sen gick jag hem till Talang o Solsidan ^^
Och nu sitter jag här med min kära data !

Puss & Kram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0