After ski

Hej hej !

Idag har jag bara slöat till klockan halv 4 för då rörde jag mig enda framtill vårat rum.
Där inne klädde jag på mig och fixade mig till att gå till after ski.
För ni som inte vet vad after ski är så är det typ ett band som spelar och man kollar på (jag är sämst på att förklara ).
På after ski så var det ett ganska bra band som spela och medans dom spela så såg jag en snögubbe dräkt som var jätte söt och alla småbarn blev såklart förälskade i snögubben.
Snögubben kom även till oss och gav oss piggelin glass.
Efter after ski så har jag tittat på Talang.




Barnen omringar snö gubben
Fast dom var jätte gulliga

Puss & Kram Julia

 


Kommentarer
Postat av: stella

vilken söt snögubbe



många kramar stella

2010-04-03 @ 13:30:36
Postat av: wille

whiské

2010-04-03 @ 18:41:55
URL: http://lol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0