Underbar lördag !

Tja!
Idag vakna jag upp hos Elin.
Vi vakna vid 9.00 nånstans.
När vi har vakna till gick vi upp och åt frukost och samtidigt vi åt spela vi monopol.
Efter det kläde jag på mig och jag och Elin spelade gitarr och sjöng nåra låtar.
Sen skulle jag till stallet.
Matildas mamma och Matilda kom och hämtade mig sen åkte vi.

Istallet fick jag rida Basil.
Jag har aldrig ridit Basil men nu fick jag det ;)
När vi red hade vi framdelsvändningar.
Vi red ut en sväng först.
Sen värmde vi upp med skritt,trav och galopp.
I galoppen ramla en tjej som heter Hannah av på Viva :o
Jag hoppas Hannah har det bra nu.
Sen sjutsa Saras mamma hem mig till Elin igen =D

Hos Elin var vi skådespelare xD
Vi spelade upp en liten film för Elins lilla syster och hennes kompisar.
Det var kul men efter en stund blev vi hungriga och åt lunch.
Sen skulle jag hem :(

Hemma skulle vi ha gäster så vi fixa och dona.
När gästerna var där åt vi middag och sen äppelpaj ! MUMS
Efter en middag tittade vi på Körslaget.
Det var jätte kul.
Nu sitter jag här och bara väntar på inlägget ska ta slut.


Ha en trevlig helg!

//Puss Julia <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0