Sweet

Hello.
Idag har det varit skola som vanligt men jag orkar inte berätta vad vi gjort idag i skolan för det är så mycket.
Och det var ett mirakel på skolan det SNÖA! Det hade jag inte förväntat mej precis.
Men iaf tänkte jag berätta vad som hände efter skolan.
Jo så här var det efter skolan gick Matilda hem med mig.
Hemma hos mig spelade vi data,titta tv och planerade lite saker ;)
När vi haft så roligt skulle Matilda hem.
Typiskt.
Tänk om att när jag vaknar imorn och tittar ut genom fönstret så ser jag min gräs matta täckt av snö,det skulle vara en dröm!
Men nu är jag så spänd för imorn ska jag ta skolfoto för jag var sjuk när vi tog det.

När jag var mindre i fjällen :D

Puss och Kram frysen banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0