Simprov

Hejsan!
Idag var jag ganska spänd.
För idag hade vi simprov med klassen och jag var så spänd att inte skulle klara det.
När vi var framme i gustavsbergsbadet bytte jag om och sprang ut ur omklädningrummet.
Efter vi samlats fick Wiliam,Wille,Tobbe och Casper börja simma.
Vi skulle simma 150 m bröst och 50 m rygg.
När William,Wille,Tobbe och Casper simmat klart var det min,Issas,Toves och Sagas tur.
Tove hoppa i först sen kom jag och därefter kom Issa och sist kom Saga.
Det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara.
När vi var klara hoppa vi in i bastun och basta.
Efter vi bastat gjorde vi oss i ordning och sen åkte med bussen hem.
När vi var framme ringde jag mamma och pappa och frågade om jag,Issa,Stella och Sarah kunde åka till badet igen och det fick vi :D
Vi hade jätte kul på badet.
Efter nån timme börja Issa blöda näsblod tre gånger på två timmar.
Helt galet men sista gången när hon blöde blev vi oroliga vad som försegår.
När klockan var sex åkte vi hem.
Jag ringde pappa och fråga om Issa kan sova hos mig och det gick ;)
Så nu sitter jag med Issa och ska snart titta på Idol.

Kramar Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0