Ny vän

Heej!
Idag skulle jag vara med en tjej som heter Ulrika.
Ulrika träffa jag för nån månad sen.
Vi gick på en grej i gustavsberg.
Man går där typ åtta gånger.
För varje gång som gick ville jag mer lära känna henne.
Så i torsdags var det den där saken men Ulrika var inte där.
Sen kom jag på att jag kan lämna min telefon nummer så vi kan höras.
Efter en dag fick jag ett sms av Ulrika att vi skulle kunna träffas så nu på söndag var vi med varan.

När mamma skulle sjutsa dit mig körde vi lite fel men tillslut hitta vi rätt.
Sen när jag var framme vid Ulrika gick vi in då möte jag på hennes hund Linnea.
Efter ett tag gick vi upp på hennes rum och prata om allt möjligt.
När vi pratat så länge gick vi och åt choklad bollar och kanel bullar.
Lite senare åkte vi till Ulrikas häst.
Där mocka vi och fodra och tog in hästar.
Vid kl. 17:30 kom mamma och hämta mig :(
Vi åkte till Mc donalds och köpte middag och sen åkte hem och titta på Ensam mamma söker och gjorde läxan.
Nu ska jag sova.

//Godnatt Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0