Höst

Heej
Idag det varit is kallt.
Det var verkligen höst väder.
När jag vakna frös jag ihjäl nästan,det kändes som hela jag var en isbit.
Efter en stund när jag var klar kom Sara och vi gick till skolan.
I skolan hade vi kort dag så vi slutade kl 12.20 :D

Efter skolan gick jag hem och var med katterna.
Jag satte mig vid datan hade täcket runt mig och en sovande katt i knät och efter ett tag blev det enkligen varmt :)
När jag trötnat på datan ringde Sara och då var vi med varan.
Vi var på lekparken och gungade gungbräda xD
Det vart is kallt efter ett tag och då gick vi till mej men Sara skulle precis hem när vi kom hem till mig så jag gick och gosade med Lakrits (min katt om ni glömt det)
Det vart mat sen och det var carbonara. GOTT!
Sen gick jag och blogga :P

Hösten är kommen!

Kram Julia.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja fick as mkt skäll när ja kom hem dumma föreldrar :(

2009-10-06 @ 21:07:27
URL: http://lillakrummelur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0