Fryser :(

Brrr!
Idag har jag vaknat med Sara vi gick vid 10:00 och åt frukost 13:00.
Vi åt ganska sent men efter ett tag gick jag och Sara hem till henne.
Hemma hos henne spela vi data.
Jag frös jätte mycket idag för när jag skulle hem från Sara var mina händer isbitar nästan.
Det var så kallt att jag är snuvig nu. (inte kul)
Men nu sitter jag med täcke och varm O'boy ;)
Det är jätte skönt.
När inlägget är slut ska jag göra läxan :(
Men sånt måste göras.
Imorn ska jag kanske vara med Matilda efter skola men det är inte säkert för hon ska säkert till Sarino. (Hennes foder häst)
Om vi ska vara med varan ska vi åka till gustavsbergsbadet :D
Nu måste jag göra läxan hoppas det går fort för efter det ska jag titta på ''Ensam mamma söker.''

Kramar Julia <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0