Dubbel tjejmiddag

Halloj!
Idag har jag vaknat och gott iskolan.
Efter skolan gick jag och Saga hem till henne och fixade sig för vi skulle på Elins tjejmiddag.
När Saga fixat sig gick vi hem så jag kunde gör mig iordning.
Jag hade en rosa klänning,ett midjeband som är vitt och ett par strumpbyxor vita.
Men när jag och Saga var klara mötte vi Tove.
Så jag,Saga och Tove gick till Elin.
När vi var framme vid Elin sjöng vi ''Happy Bi.....''
Vid klockan sex kom alla andra.
Efter ett tag åt vi sen spela Wii och därefter åt vi tårta.
När klockan var tio gick alla hem förutom jag,Saga och Tove.
Vi sov över hos Elin.
Efter en natt var det dags att gå upp men vi låg kvar i sängen ett tag.
När vi låg i sängen prata vi i sömnen jag och Elin vi prata massor med konstiga ord.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till stallet.
Efter stallet var det dags för Sarahs tjejmiddag.
Allt var super kul där men sen när vi skulle sova babbla Sarah,Issa och Sara.
Jag kunde inte sova på typ en timme eller nått.
Men sen somna jag:D
På morronen åt vi frukost sen åkte jag hem till Stella.
Efter det var jag hemma och åt middag sen vart det natti natti för Julia.

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0