Vad jag är hopplös !

Hejhej !
Jag är helt hopplös !
Jag ska blogga oftare men hinner inte jag är superduper ledsen att jag inte hunnit blogga.....:/
Men jag hoppas att ni inte slutar läsa min blogg för de :S
Ajjjja men nu ska jag blogga <3
Idag gick jag upp för att fixa mig till skolan.
Efter de så kom Sara och vi gick till skolan tillsammans (som vanligt).
I skolan träna vi på Lucia sånger och sen på rasten så gunga jag och Saga med Kimmie,Wille,William och David.
Vi hade super kul.
Nästa lektion så hade vi klassenshalvtimme och på klassenshalvtimme titta vi på skräck saker på youtube i stor data sak det var super duper mega läskigt för jag hatar sånna vidios som man fokuserar sig på en sak sen bara kommer de upp en människa...:/ om ni undrar varför vi just kolla på skräck så var det för Wille,Tobbe,David och Torbjörn hade den asså killar...Och dom älskar sånt läskigt...Men inte jag så ja och Saga,Sara och nåra till sprang ut när det var så läskigt.
Efter skolan sen gick jag hem till Saga och Elin kommer komma snart för vi ska sova hos Saga och jag kommer lägga upp lite bilder sen ikväll :D
Så jag har inte så mycket att säga nu så Hejdå underbara läsare <3

Kommentarer
Postat av: Öbrell ^^

cool bild! :P

2009-12-04 @ 19:40:42
URL: http://cherryperry.blogg.se/
Postat av: wille

kom igen! va inte så rädd

2009-12-14 @ 13:51:57
URL: http://lol
Postat av: Torbjörn

du stavade fel på videos!!!! HAHA!!!!!noob

2009-12-14 @ 13:54:52
URL: http://lol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0