Så mycke snö men endå så roligt

Hejhej ! ♥

Idag skulle jag åka skidor men tyvärr blev det inte så för det blev så mörkt och så, så jag och min syrra gick ut i snön på framsidan och det var så himla mycke snö och den var så hög också men det var endå roligt.
Ute snön byggde vi tunnlar och hade tävlingar i den tjocka snön och vi bara ramla hela tiden ! :P
Efter ett tag blev det kallt och vi tog ut katterna i 5min.
Katterna tyckte om snön men kallt för deras små tassar.
När katterna och jag och min syster var inne gjorde vi knäck och ischocklad och peppakakor med glasyr, GOTT !
Jag var galen när vi tog glasyr på jag gjorde massor av knäppa gubbar på dom när dom skulle vara fina.
Nu ligger min katt i min säng och sover så måste sluta nu så att jag inte väcker honom.

Heejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0