Rolig men Farlig skidåkning

Hejhej !

Nu är jag tillbaka från skidåkningen som har varit både rolig och farlig.
Det börja med att innan vi kom in på spåret lossna skidan och när vi sen var på spåret kom vi inte så långt innan min skida gick sönder helt i en backe när jag åkte så jag ramla gjorde illa armen sen upp igen och den här gången stog jag bakom min systers skidor och höll i mina skidor och hon höll i sina och mina stavar och sen åkte vi det gick ganska bra faktiskt men när vi kom till en nerförsbacke ramla jag för det gick så fort !
Men jag överlevde jag kom tillslut upp fötter fast jag hade ont.
Vi försatte sen till en annan backe och då ramla jag igen i full fart men den här gången gjorde jag mig inte så illa resten av vägen gick bra och jag och min syster Hanna är oskadade men jag har lite ont fortfarande.

Ganska farligt va? Men det var kul.

Skriver mer sen !

Puss & Kram Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0