Ridningen igår

Hejhej ! <3

Jo igår var det ridning och vi hade markarbete till nästa gång när vi ska ha banhoppning.
På lektionen så hade vi fem hinder som skulle hoppas fast vi hoppa inte direkt men vi typ gick över asså lite svårt att förklara men som att hoppa väldigt lågt.
Jag fick rida Casper och han var jätte duktig.
När vi hoppa banan så sprang han förbi ett hinder men sen hoppa han.
Efter ridningen så skulle vi hem till mormor och det var jätte god middag.
Hemma sen titta vi på 28 dagar men jag var så trött för jag vaknade vid 4.30 som jag sa.
Efter halva filmen somna jag í soffan xD
Men jag vakna sen och såg klart filmen 28 dagar.
När den sluta somna jag !

   
   Casper

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0