My day.

Hejhej !

Idag var jag iskolan och första lektionen hade vi matte,andra lektionen hade vi engelska och vi hade ingen tredje lektion idag för vi slutade 12.20 :D
Efter skolan var jag med Elin och vi skulle fixa hennes frisyr och de blev jätte snyggt :D
Sen gick vi ut och panta burkar och köpte en sak på consum.
När vi var hemma sen åt vi melis och sen träna vi på dikten till Lucia hon ska säga (hon är Lucia)
Vid sju sen skulle jag hem och hemma satt jag mig vid datan med min katt och nu bloggar jag lite :)
Jag har inte så mycket att säga.....



Så här blev frisyren jag fixa och för mer bilder kolla in hennes blogg :
www.hellokittyrosett.blogg.se <3



Sjävaste Elin <33333

Heejdå söta underbara läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0