Elita och Matilda

Hej jag vill bara säga förlåt att jag inte bloggat på flera dagar för jag har inte kunnat haft tid så förlåt men jag ska skärpa mig jag ska blogga så ofta jag kan.

Idag vakna jag upp hos Elin vid 10.30 sen skulle jag åka till ridningen vid 11.30.
I stallet fick jag rida Elita och vi skulle rida barbacka och vi hade också i slutet kardilj :D
Jag tyckte de gick jätte bra och jätte kul var det att rida kadrilj också :D
Efter ridningen sen åkte jag hem till Elin en stund.
Hemma hos Elin gick vi till Pulkabacken.
Efter ett tag ringde Matilda och undra om hon kunde komma nu för hon skulle sova hos mig och hon kom till pulkabacken hon med och vi hade kul allihoppa men när vi skulle åka på hopp så gick det inge vidare xD
När Elin skulle hem sen gick jag och Matilda hem till mig och vi fixa mitt rum till värsta lyxen vi hade en egen Tv och godis,chips och läsk !
Nu sitter vi båda vi datan men jag måste tyvärr gå nu.





Hejdå bäste läsare <3


Kommentarer
Postat av: Hannah<3

Heej Julia<3



Sv: Vad bra, jag tror nog inte heller det.



Puss och kram

2009-12-20 @ 09:49:10
URL: http://hannahlydin.blogg.se/
Postat av: Matilda

vi hade det jätte kul :D <3

2009-12-20 @ 11:09:20
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0