2 nätter med Elin <3

Hejhej !

Idag vakna jag vid 10.30 hos Elin.
Vi låg kvar i sängen och prata ett tag sen gick vi upp och fixa oss men efter en kvart kom Stella och var med oss.
Alla vi tre hade jätte kul vi var ute och fotade och vi gick i den underbara vita snön <3
Efter ett tag sen gick Stella hem och jag stanna kvar en stund.
Jag och Elin/Elli vi prata och gjorde lite andra saker men sen skulle jag hem och Elin ville följa med en bit.
På vägen såg vi nåra fyrverkerier det var fint :D
Hemma sen åt jag middag och titta lite på TV efter ett tag spela jag dansmatta,singstar och Wii med syrran :P
Nu sitter jag och min syster och myser med varsin katt.

Här sov jag :



Här sov Elin :



Och den här väcktes vi av ! :



En bild på Elin :



Puss & Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Saga

Söt bild på Ellii <3

2010-01-04 @ 00:08:12
URL: http://heffli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0